25 Ocak 2013 Cuma

Abiye ve Kadın

en güzel olduğunuz an genelde o muhteşem Abiyenizin içinde yüzünüzde tatlı gülümsemeniz ile dans ettiğiniz andır demiştir, kendini bilmez bir filozof. Şaka bir yana bir kadının en güzel olduğu an bence güldüğü andır. abiye kısmı ise olayın latifesi. bu arada chanel in abiye modellerini inceleyen oldumu bilmiyorum ama ben bayıldım o deri abiyeler hepsi birbirinden nefis, keşke bedava olsa dedim, şöyle bi kamyon tutar ne kadar abiye modeli varsa toplar gelirim, kendimede alırım komşuyada dağıtırım o kadarda bencil değilim yani.

Bunun dışında ipekyol abiye modelleride oldukça şık, zaten ipekyolun her sezon ürünlerini çok severim, sürekli yenilikçi bir marka olduğunu düşünüyorum, mango abiyeler ise söylemeye gerek bile yok, hepsi harika.

Zara abiye modelleride oldukça şık ve zarif ucuz abiye modellerine bayılırım çünkü sadece ucuz olanlarından satın alabiliyorum. ama bir abiyenin ucuz olması kötü olması anlamına gelmiyor. unutmayın bir elbiseyi pahalı yapan tek şey etiketidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder